Alla inlägg under januari 2007

Av Ninus - 26 januari 2007 11:02

Idag är det födelsedagskalas. Roligt. :)Jag ska blogga lite bilder från kalaset hade jag tänkt. Kia ska ta med sig sin något bättre ;) kamera och fota. Så... deeeeeeet kooooooooommer mera ba ba ba bara *sjunga*-Happy Birthday to youuu-

Av Ninus - 25 januari 2007 22:08

Så nu har dom nästan blitt kompisar ju. Idag mötte jag & Struvan Fia & Karin på parkeringen. Dom kände igen varandra på en gång. Sedan gick vi hem till oss. Där var det inge problem alls.. Fia morrade å visade tänderna då Struvan nosade lite för mycket på henne. Lägger upp en bild där Struvan visar Fia hur man sitter i soffa :pImorrn e det kalas. Då kommer det tvåbenta och FIA :)-Inget stoppar oss nu-

Av Ninus - 25 januari 2007 10:59

Så var det 2 dgr sedan jag bloggade senast. Får ju inte lägga av nu när jag börjat så bra.I går var det en sväng på Dallan som stod på schemat. Åkte ner med F vid 19.15 Satt och väntade på "lövet" till klockan 19.50 cirkus. När hon kom beställde vi in en kanna Norrlands Guld och en snacks-bricka. Var smarrigt det! Men blev dålig som 17 imagen av snacksen. Bubblade som 17 ska ni veta. Givetvis blev det karaoke där också. Kvällens låt-lista blev:*Black Jack-Inget kan stoppa oss nu*Thin Lizzy-Whiskey in the jar*Alice Cooper-Poison (en stående låt som alltid hamnar på listan min)Idag står IKEA på schemat. F ville ut å kika på nåt. Han har ju fått lön idag så. Själv får man hålla sig tills imorgon.På lördag blir det iaf 30 års fest! Får blogga senare i helgen och berätta hur det var där. :)Nu ska jag ZzzZZZova en stund. Känner mig lite sliten från gårdagen faktiskt.-I´m simply the best-

Av Ninus - 23 januari 2007 18:35

Nu är hunddejten avklarad. Diesel var lite "spännig" precis då vi gick å mötte dom. Fia drog av ett par solklara SKALL och satte D på plats på en gång. Han blev ju lite räddis då hon skällde så mycket. Så efter det var han i genomsnitt MINST 3 meter i från henne hela tiden. Men Fia ville busa efter ett tag och när Fia busar så skäller hon och "vallar" den andra hunden. Så Diesel sprang ju för kung å fosterland han, stackarn. *S* Men om några dejter så har han nog van sig och dom kan umgås som vettigt folk. :D Bilderna blev lite dåliga men Nokia 6680 i mörkret vettu. Hua.. Last bitch standing

Ha!

Av Ninus - 23 januari 2007 16:33

Snacka om att det bloggas flitigt här hos mig nu. Nu har man kommit igång igen. Fast dock blir det inte mycket vettigt "sagt".Om 30 minuter e det dax för hunddejten. Ska bli roligt faktiskt. Hoppas det funkar bra så Fia kan komma på Struvans kalas på Fredag. Vore ju trevligt för honom med en vän på besök. Så snart blir det till att ta på sig BIK BOK täckisarna å packa på mig mössa, halsduk, täckjacka å vantar. Har ca -11.8 grader idag ser jag. Inte så farligt mao. Slipper boffen ha täcket på sig. Imorgon blir det kanske en sväng på Dallan med "Lövet". Får se hur sugen man är imorgon. Blir isf väldigt lugnt. Går nog ner vid 19 å hem så fort det börjar komma lite för mycket folk. Fast det är nog relativt lugnt där så här dagarna innan löning.Nu ska jag borsta håret. Varför tro på Gud då Google har alla svar

Av Ninus - 23 januari 2007 14:39

Ikväll ska Struvan träffa Kia & Fia. Får vi se hur det går med det hundmötet. Struvan e ju inte särskilt förtjust i schäfrar och mörka hundar & Fia ser ut som en svart schäfer. Wiiiiee, håll i mössan! Ska se om jag lyckas ta några hyffsade bilder med mobben. Blixten är inte den bästa på håll o det lär ju vara lite mörkt ikväll då det e dax. Börjar bli lite pirrigt nu *S*-Put your hands up in the air-

Av Ninus - 23 januari 2007 10:50

På fredag fyller Diesel 6 år. Kika min förra blogg för hans önskelistan. Foto: Trracer

Av Ninus - 23 januari 2007 10:34

..på detta ställe. Känns najs med en ny start och nya bilder faktiskt. Får se vad som kommer bloggas här. Om jag följer något speciellt tema eller om det bara blir en massa dynga. Det sistnämnda känns som en vinnande topic s.a.s *S'Keep it real.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards