Alla inlägg under februari 2007

Av Ninus - 23 februari 2007 08:49

Inte illa va? Jag menar, Greta Garbo och Leonardo Di Caprio :) Man tackar. Vill du göra en matchning? Klicka HÄR

Av Ninus - 14 februari 2007 10:58

Får försöka blogga ihop något nu så sis blir lugn ;)IDag är det onsdag o jag hade tydligen bokat en tvättid. Trodde det var på lördag jah. Är uppbokad då tiden är så jag fick boka om till imorgon istället. Då har jag 4 timmar på mig att tvätta. Skönt! Ska se om jag får in sofföverdraget i maskinen å. Det behövs verkligen. Nä, huvva nu lägger jag ner detta för idag. Finns inget värt att nämna så.. bye bye..-Hellre fet än hungrig-

Av Ninus - 9 februari 2007 19:06

Har precis klivit upp ur badet. Var så skönt. Gjorde mig en ansiktsmask å la mig i äppeldoftande vatten. Hade även en hårtvättardag. E inge kul men ett nödvändigt ont jue :) Stylade lite olika frippor nyss för att se om jag ska förlänga luggen också. Blir nog ett tag för att se iaf. Blir det hemskt så är det ju bara att plocka bort. Det bästa vore ju om jag kunde på tag i ett par tre clips. Då kan jag fästa luggen de dagar jag känner för att ha den. Får se hur det blir.Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med mitt vinglas.-keep it real-

Av Ninus - 9 februari 2007 10:24

Kom precis att tänka på NKOTB därav rubriken. Kanske man ska uppdatera låtlistan med lite härlig 90´s pop. Idag är det fredag och jag har ingen aning om vad som händer. Ringde sis och frågade om hon kanske ville komma å dricka alkohol och sjunga lite Singstar. BTW, jag spöade henne på "Our house" i lördags! YES! Inte bara 1 ggn utan typ 3. I rock! E så otroligt tonsäker nu så jag skrämmer nästan mig själv *S* Får se om hon har lust att komma upp å sedan hänga med på Dallan *blinka* Eller så blir det bara till att slappa men hur kul e det då? Slappa gör jag ju hela veckorna så det e man lite less på.Längtar till nästa vecka då mitt nya hår kommer. Borde komma på måndag. Postades i London igår så.Jag önskar mig Singstar Rocks. Någon som har lite peng över och vill göra min dag? ;)-our house, in the middle of the street-

Av Ninus - 8 februari 2007 18:05

Det blev inge Birsta. Det blev Skönsberg och Willys istället. *S* Handlade för 708:-! Så nu jeklar ska jag börja min diet. Ska bara stoppa i mig en semla sedan kör vi.. Köpte Naturdiet, viktkonroll brus och grönt te. Det kan bara sluta på ett sätt... BRA! :)-Nu kööör vi-

Av Ninus - 8 februari 2007 12:29

I natt beställde jag nytt löshår. Blir mörkbrunt igen. Har ju haft slingat ett par månader nu men vill tillbaka till brunt. E lättare med enfärgat. Ska iaf testa att förlänga luggen också. Kan bli intressant.Klockan 16.00 kommer F och hämtar upp mig. Då ska vi ut på Birsta. Ska köpa Singstar Rocks och kika på hårfärg och ny partytopp. :) Längtar som 17. Ska lägga mig och vila en stund nu så tiden går lite fortare. Yääää, å imorgon blir det nog Singstar-fest! -Swing it magistern, swing it!-

Av Ninus - 8 februari 2007 09:50

Så, nu har jag en sida enbart med info om mitt löshårs-intresse.Kika gärna: EXTENSIONS_ADDICT

Av Ninus - 7 februari 2007 11:07

I natt var man tvungen att ta med jycken på en utryckning i granlo. Var Tessan som tyckte hon hörde någon smyga runt huset. Hon hörde någon sparka på väggarna. Stuvade in Struvan i bilen och åkte för att kika. Såg ingenting...?Inga spår i snön heller... Knepigt, sa vi. Tydligen var det nog bara kölden som gjorde smällande ljud. *S* Jaja, Struvan fick iaf en nattrastning inkl. bajs i Granlo. Det var ju trevligt. Mindre trevligt tyckte han kylan var (-20) och matte hade i all hast glömt att ta på honom täcket. Idag står tvättning klockan 15-18 på schemat. Var nyss dit för att kika tiden och såg då att själva dörren till torktumlaren var bortlyften. Så nu sitter jag och raggar k-värden men inget svar. Han är väl på lunch. Bara det hinner fixas till tre nu då. Är grymt efter med tvätten eftersom jag glömde bort att jag hade tid i helgen.Drömde för övrigt om tvätten i natt..*S* Var i huset ovanför och skulle höra med en tjej som tvättade om jag kunde låna den stora mattmaskinen till mitt sofföverdrag. Hon tyckte inte det lät som en bra idé eftersom jag var så kaxig..? :) "-Tror du jag ska bajsa i maskinen eller?" sa jag."-Hmm, jaa", sa hon.Så där uppe är det väl ingen idé att ragga maskiner heller då. Appropå det där med att hyra designerväskor är nog ingenting för mig. Var ju lite väl hutlösa priser. Lika bra att spara till en egen då. yäää!Veckan på jobbet har varit trevlig. Har helg nu och den är räddad ;) Både igår och i måndags vann jag 1 flaska rödskrik + att jag fick mig 95:- i vinst på ett par lotter jag vann. Trevligt värre lixom. Så imorgon är det inköp av Singstar Rocks och sedan laddning inför fredagen på Dallan :)-Rock the boat skipper-

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards