Alla inlägg under april 2007

Av Ninus - 26 april 2007 14:26

Här är mitt senaste köp. Blev en söt liten vovve att bära med sig på magen. Är redan mitt favoritplagg just nu fast jag bara haft den på mig 30 minuter :)
Har dock tagit bort den extremt fula volangen som satt på axelbanden! Det var lite väl fult för min stil ;)


Finns på Zara och kostar 149:-

Av Ninus - 26 april 2007 13:32

I torsdags fick Diesel en tjurkuk med posten :) En HEL dessutom! Är väl cirka 110 cm lång. Å rökt dessutom. Det ska ju bli smarrigt för honom när han kommer hem på söndag.

Av Ninus - 25 april 2007 13:27

Solsting, skavsår på fingrarna och ett 7-helvetes humör!


Ska det vara så in i ******* svårt att tona en bakruta? Får göra om skiten vid tillfällen. Nu ser det ut som en 16-åring gjort sin epa typ.. :/

Av Ninus - 25 april 2007 07:33

Bilen går bra och jag lever!
Var på macken med aggressivo igår och jeklar va fort man blir ovan. Stundtals lite hoppig körning och väldigt nära ett motorstopp. Men hä gack bra!
Det kan vara klurigt att köra sportmotor, säger dom som vet.

Idag är mitt schema lite packed. Får se om jag gör allt eller bara prioriterar vissa saker. Tänkte hälsa på kussen i Matfors och kika vad hon dukar fram till lunch. E redan hungrig.
Sedan är det en sväng förbi Karins jobb å hämta friplåtarna till morgondagen! :) Blir väl att man tar en kaffe där också.
Sedan hem innan 15 för att ta emot en hårkund. Kommer en tjej som ska kika färg. Imorgon kommer ännu en och på lördag kommer mor & dotter! Å ännu fler till veckan! Kul att det går undan.

Byrån i nåt inlägg tidigare är inte inhandlad :(
Alla pengarna går och ska gå till bilen. E faktiskt rätt roligt å köpa saker. Glykol å tuta. *S
Har en del saker att åtgärda:

  • Ta loss vänster fram dörrpanel för att kika varför den fönsterveven knappt går att använda.
  • Byta ut gubbtutan mot en sprillans ny polissirén *S*!!
  • Smörja gångjärnen på förardörren. De gnekar och går trögt.
  • Laga sprickan vid ljuddämparn
  • Tona om rutorna
  • TVÄTTA
  • Fylla på/byta olja (VIKTIGT)

Sedan kommer det mycket mer att göra med inredningen. Ska byta mattan från en dassig och skitig grå nyans till kolsvart, sy ny klädsel (blått/vitt), göra vita detaljer på intrumenträdan, klä nytt tak osv. Finns hur mycket som helst at göra. Kommer säkerligen inte vara klart innan sommaren e slut.
Är på jakt efter en bilstereo! Har du en?

Nu är det dax att slicka ur havregrynsgrötstallriken och klä sig. Kvart i åtta och jag e redo för denna dag! :)


*As always I rock my world*


Av Ninus - 23 april 2007 07:17

Här är min nya bil! :)

Av Ninus - 19 april 2007 15:14

På Mors begäran bloggar jag min nya läckra fläkt!


Titta och njut på det senaste inom fläkt-modet 2007! 

Av Ninus - 15 april 2007 12:00

Så lätt!!


Av Ninus - 15 april 2007 11:54

30 grader i solen idag. 19.8 i skuggan.

Ser massa med folk som är ute och går i linne och shorts! :o Är dom hela tokiga!?

Klä inte av er för tidigt mina vänner. Då blir ni sjukis, jag lovar!

Även fast tempen visar mycket så är det kallt i luften. Känns lite knepigt att det kan vara så men så är det. :)  Så behåll långpaltorna PÅ!

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards