Alla inlägg under maj 2007

Av Ninus - 30 maj 2007 21:10

Måste ju blogga mitt senaste klädköp.

Köpte denna tischa på Zara förrut idag och den är LÄTT den skönaste tischa jag känt på läääänge! 

Den kan jag verkligen rekomendera.

Den finns även i vitt och då med antingen en giraff eller en noshörning på.

Kostar 129 pix! Ska kanske kila dit å investera i en vit också..

Supermyyysig. *kär*


Nu ska jag fortsätta se project runway å sedan Pussicat dolls. 


Av Ninus - 30 maj 2007 12:28

Iiiaaaaahh, Rednex kommer till stan! :)

Dom spelar på onsdagen under gatufesten. Hur bra är inte det då?

GRATIS!  

Av Ninus - 28 maj 2007 08:24

Sänder alla mina bloggläsare en fet KYSS!


http://www.carmex-kiss.de/index.php?meintanz=595114130356 

Av Ninus - 25 maj 2007 09:25

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Japp
Har du sett din bästa vän gråta? aaa
Vilka vitaminer tog du när du var liten? Inget minne av det.
Vad åt du senast? En skink/ost paj
Har du fått någon komplimang idag? Haha, nä.. Kolla klockan!
Har du varit med i en rättegång? Japp, som mentalt stöd
Är du polare med grannarna? Va?! Finns det fler än jag i det här huset?? :o
Vilka språk pratar din mamma? Svenska och engelska.

Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? I näsan som nu e borttagen.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Måste varit igår då Sus, Leo å jag åkte te busstationen för att hämta Jonas å sedan till F på Östermalm.
Har du däckat/spytt för att du druckit? Aldrig däckat! Guuud så omoget ;)
Har du något husdjur? Mm, världens sötaste Grand Danois
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nope
Har du varit på stranden i år? HA, nä! Vet du hur kallt det är nu?

Minns du dina/din musiklärares namn? Hade ingen aning tills jag läste Annas blogg. Kurt hette han ju!

Hur bra är din syn? Använder glasögon.

Har du varit på ett party? Joåårå

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nä, verkligen inte. Livet är bra kort utan det.

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Que pasa?

Har du varit utomlands? Ja. Italien, tyskland, danmark, norge, finland, turkiet, afrika och many more to come I hope.

Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Har knappt nå minne av de, var sååå länge sedan.

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Dom skulle väll bli förvånade över att jag börjat skolan igen.

Var är dina syskon just nu? Den lilla är på nå dagis i B-åker å skurar å den stora är på jobbet i stan.
Vad var den senaste drömmen som du minns? Hohoho, DET säger ja inte :) *S*

Vem ringde dig senast? Little sister

Vilken tid gick du upp imorse? 06.20

Vad ska du göra i helgen? Blir fiske i Spiggen idag, imorgon ska jag pilla med löshår och besöka metropolen Stöde. På söndag hämta boffen.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Medlemsgåva från CaliberMedia i samarbete med Eniro: Gratis ringsignal & bild. Klicka här http://eniro......"
När var du riktigt sjuk senast? Sjuk å sjuk, har GRYM tandvärk NU!

När såg du en kändis senast? Vem var det? Oj, svår fråga. Ser ju mig själv varje dag i spegeln. Räknas det? :)

Vad finns i din bakficka? Ett gruskorn

Har du färglinser? Nope
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov

Vad är det första du gör på morgonen? Går på toaletten

Vad ska du göra efter det här? Kolla mailen och sedan sova.

Av Ninus - 25 maj 2007 09:11

Ja, det var ju ett tag sedan jag gjorde en liten blogga-fan, så det blir en nu då.

Har haft fullt upp med hårsättningar denna vecka. Lägger in en bild på Sonja. Gjorde även ett liten klippning på henne och det blev faktiskt jättebra. Tyvärr ser man inte allt spret så bra pga ljuset från fönstrena.

Idag kommer det en tjej till runt 14-tiden och imorgon har jag 2. Sedan bär det av till Stöde och mamsen.


Tidigare i veckan fick jag hem mina supersnygga Reebok hi Top men tyvärr var dom en ½ storlek för stora. :( Så nu ligger dom ute på Tradera. Får tillbaka det jag la ut för dom iaf å det är ju det viktigaste så jag kan köpa nya. Får se om jag snokar på ebay igen eller köper från zoovillage eller i butik. Är lite knepigt att få tag i halvstorlekar så man får lägga en liten extra peng men men.. Vill man va fin får man lida pin :)


I eftermiddag blir det fiske i Spiggen! Ska inviga spöt jag fick med mig hem efter senaste Stöde vistelsen.
Kanske Sus, Jonas å Leo följer med också. Annars blir det 'bara' jag och Fredik. Ska grilla korv å klämma på maskarna.. Kul :D


Nu ska jag fortsätta med skink/ost-pajen min :P

Av Ninus - 19 maj 2007 15:39

HELT KLART!

Lägg in två och låt dom smälta i munnen.. åååhhåå. :p 

Av Ninus - 17 maj 2007 12:02

Åhåå, denna tidning är verkligen värd att leva för. Har fått många härliga skratt av den.

Kika in på: http://www.tidningskungen.se/product/rocky-magasin för en bra deal på en prenumeration.


*Tjing tjong Billabong*

Av Ninus - 16 maj 2007 19:29

Det här måste mitt livs tråkigste dag. FY  FAN! Har gjort absolut ingenting. Bara legat i sängen å stirrat på tv´n. Har inte kunnat göra annat då jag måste vara hemma idag å vänta på pengar för massa hår. Sista beställningsdagen var idag. Vissa personer ska tydligen alltid vara ute i sista minuten. Några hann inte med denna omgången så jag har fått göra en extra order-dag på fredag. Hoppas det hinner komma till dom har bokat då. Annars får jag flytta fram dom 1½ vecka.

Nä, nu är det "Vänner" på tv´n å sedan Room Service. Äntligen något vettigt att se fram emot.


*It´s like that* 

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards