Alla inlägg under november 2007

Av Ninus - 28 november 2007 09:44

Vaknade imorse med världens halsont. Trodde att jag var på väg att bli frisk jöh :(

E otroligt öm när jag sväljer... blee..

Kan iofs bero på att jag pratade 2h i telefonen igår kväll. Patrik å jag vi e grymma på å surra!

Det måste ju vara rekordlängd på samtal med det motsatta könet. Fatta, TVÅ timmar ! :))


Ja å bajset då, undrar ni.

Jo, ska ut med doggen nu.. En Grand danois har ja.


Å hua vilken tråkig blogg det blev nu.. Ja ja, ska jag se hur många besökare jag får idag. Varför är det så viktigt? Jag är nöjd med mina 20/dag.. HAHAH..



Åhhh! Imorgon fyller jag år :P

Av Ninus - 27 november 2007 20:15

Välkommen till världen lilla Teja!

Jag är redan kär i dig fast vi aldrig setts :) Men på söndag kommer jag å gosa på´re!


<3 

Av Ninus - 25 november 2007 20:34

Hua hua, idag är det flunsan... Igår satte sig den bakom ratten å la i ettan. Idag har tvåan smekts i och jag gruvar för morgondagens cruising... Hua Hua..


Annars så är det O K. Blev en utgång med familjen i förrgår men hua så trött ja blev på planksteken! Det släppte dock vid midnatt och tur var vällan de. :)

Iaf så blev jag firad och fick presang av storasyster. Blev en påfyllning av min favoritparfym Heiress!

Å på torsdag (själva födelsedagen) kommer den lilla systern å tror hon ska få fika ;) Men asså, jag bah lixom..ehh.. len, jag e sjukis lixom.. Ska jag baka då e? :)
Hon kanske kan köpa med en liten bakelse från Charm eller så. tss. :)

Men jeje jag kanske hinner bli piggis.


Nu ska jag klia Stuvan på låret och invänta Van Veeteren.


Kram å pöss på nosen!

Av Ninus - 22 november 2007 15:50

#"?`=??)=)%%&"!!/(=??))

Av Ninus - 21 november 2007 12:49

Blir inge på torsdag. Kunde inte få ledit på jobbet, sa´s det.

Får se hur det blir och när..



Idag har jag tandvärk också! Missär igen! Hoppas det lugnar ner sig lite. Men det blir väl en rotfyllning ..... igen!

Av Ninus - 20 november 2007 00:06

På torsdag smäller det och jag är pirrig, glad och skitnödig, allt på samma gång. :)

Skulle eg. bli om ett par veckor men det blir om bara 3 DAGAR!

Blir ett snabbfrämmande som åker tillbaka till Sur-Stockholm på fredag morgon. 


Skriver mera senare i veckan.. Nu drömma sött..







Av Ninus - 18 november 2007 23:00

My heart goes Boom Boom Boom.. I want you in my room..


Bra låt.. haha .. NOT!


I alla fall då, är nerbjuden till stockholm på lördag men vet inte. Hämtar ju El Struvo på söndagen.. + att jag nog kommer vara lite bakis efter fredagens firande med La Familia. :p Ser fram emot det! Börjar ju nästan bli en tradition det där, trevlans.

I alla fall, blir en dejt den 7e december om inte förr.

Nu ska man veva in firren.. *S*


Nu natta!


Av Ninus - 6 november 2007 11:24

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards