Alla inlägg under februari 2008

Av Ninus - 27 februari 2008 13:05

Jag har snor bakom trumhinnan.. :) Vilken missär alltså!


Sitter hos P nu och drar en bloggning. Inget vettigt har hänt så det kommer bli tröök de här´a.

Ska sätta mig å googla fram sidan som har billiga online-brillor. MÅSTE ju ha ett par innan slutspelet drar igång. Paps, du har den kanske?

Skulle behöva göra en undersökning innan. Någon som vet om nåt bra erbjudande här i stan? Brukar ju finnas lite då å då där man får göra den för halva priset. Skulle sitta bra de.  


Men nu håller jag på att tvätta å diska FAST jag har feberfrossa å svullen näsa :/ GNÄÄÄÄLL!


Vad blir det för mat? 

Av Ninus - 25 februari 2008 14:37

Fick precis (ännu) ett problem.

Hur ska jag klara av slutspelet UTAN GLOCKER!!


PANIIIIIK!

Av Ninus - 24 februari 2008 10:40

Igår kväll/natt gjorde jag ett pass på Aveny. Var inte alls lika roligt som sist jag var där. Nu var det bara segt å dötrist å tråkigt å å å alldeles alldeles världelöst. Men det funka iaf :)


Har nyss varit och lämnade Diesel på stan. SKÖNT VÄDER kan jag lova. Grymt! :)

Var eg. meningen att ja skulle direkt till Patrik men ångrade mig. Måste städa å diska bort innan jag går. Blir att jag tar bussen i eftermiddag tror jag.


Nu REA.


JAG saknar mina glajjer :(

Ajj

Av Ninus - 23 februari 2008 15:13

Tur att jag inte har kvar bilen! Tappade bort mina glasögon igår.. Inge roligt :/

Dom måste ha åkt ur fickan när jag hängde in jackan i garderoben på Stadshuset. Blir till att maila personalen å fråga.. JOBBIGT! 

Av Ninus - 22 februari 2008 19:26

Drar en liten bloggning medans jag väntar på Verre som ska köra ner mig till vattenhåle. Hon e prima hon.. :)

Där ska jag se på let´s dance och smutta på en kall. Patrik kommer förbi efter matchen, sur eller glad, visar sig. Sus och ev. lill-Limpan kommer också. Ska hur som helt bli trevligt å få se lite folk igen. Var ju länge sedan nu. I tisdags var jag där senast och då var det en skön hockey-match..

Ikväll är det karaoke också ju. Får se om jag o Eagle tränar vidare på våran 'Oh Carol'. Börjar bli riktigt bra på den nu. Aj ja, glockerna är med iaf OM man skulle bli sugen.


Oj va hungrig jag är.. :/ Kanske blir en korv på macken..? 


Adjöss 


Av Ninus - 22 februari 2008 09:36

Idag är det en spännande fredag.

Det första är ju helt klart att Sus å jag ska ta oss nå glas rosévin med förhoppningsvis frysta jordgubbar.

Sedan är det att ha lite koll på Granlo-City matchen som börjar vid halvåtta-hugget. Det får ses på livematch.

Vid åtta ska vi dra oss neröver dallan å kika på let´s dance.

Det blir nog en trevlig afton..


Imorgon är det jobb hela natta som gäller. Skönt med lite peng att spara till resan SOM BLEV INSTÄLLD! Helt galet alltså. Men inget ont som har nå gott med sig, nu slipper vi åka med sunkiga atlasjet.

Ska ha lite is i magen å kika sista minuten ett par dagar innan. Då borde vi komma ner nån tusing i pris också.

Detur ställde in samtliga resor fr.o.m det datum vi bokat och cirka 1 månad framåt. Pga för lite intresse.. Vilka tokar. :o

Så nu är det bara att vänta på att få pengen tillbaka o sedan kika annan resa. Blir ju phuket iaf. Men om det blir direkt dit eller nån dag i Bangkok får vi se. Kan va trevligt att få känna lite storstads-puls också!. :)


Förresten, Arvid Nordquist gör ju ett grymt gott kaffe han! *tipsa*

Av Ninus - 21 februari 2008 21:49

Nu ligger vi tvåa i tabellen! Hejja hejja hejja.. vart tog timrå vägen då? *spanar neråt med stjärnkikaren*


Nu tar vi dom , nu tar vi dom.. hej hååå.. Slutspelet snart!!  

Av Ninus - 21 februari 2008 19:59

Detur har ställt in resan pga för lite bokningar..


Så nu är det bara att söka vidare,, 

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards