Direktlänk till inlägg 5 februari 2008

Tisdag

Av Ninus - 5 februari 2008 09:08

Kände mig lite hängig igår så jag var aldrig in på jobbet. Kommer köra resten av veckan istället.

Förhoppningsvis så blir jag tillfrågad om att stå i garderoben i helgen. Vore ju trevligt att få träffa lite nytt folk :) Å inte fel med lite extra peng.


Har precis varit ute å bajsat Struvan. Han sa det va skönt. Var ju ett dygn sedan han dyngde sist så. Inatt fick han va lös men inte ens då kom de skit. Konstigt! :o 


Annars så är det O K. Patrik ska sova hos mig inatt faktiskt. Det va läääänge sedan deh. Kul för Struvan att få träffa han igen. Å rätt skoj för mig också iofs :)


Vad ska ni hitta på på alla <3´ans dag då?
Jag är ju hundfri då så man borde ju göra nå trevligt.  Men P har sena träningen då o är inte hemma förrän efter 23.  Man tycker ju att vi borde kunna göra något innan träningen men då jobbar ju jag! Illa!
Fast jag tror vi överlever. Den dagen är lite 14is tycka ja :)


Nu ska jag pilla näsan.


Hej Hopp!


PS.Längtar till den 12e!! Hockeyn drar igång då igen. Erika: Ska vi kika den matchen på dallan? DS 

 
 
Erika

Erika

5 februari 2008 20:08

Du behöver ju inte längta heller. Det är ju en massa landskamper innan. Som nu tex. Fast man är lite kluven, ska man hålla på Sverige eller Krizan *S*

Beträffande den 12:e så är jag lite kluven där också. Har ju lite samvetskval för den lille. Jag ska vara borta den 14:de och 16:de också så det blir mycket ensamt för han. Men vi får sen. Nu ska jag se vidare på matchen. Tjing! Kram E

http://orika.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninus - 20 maj 2008 10:19

Jag är med och tävlar om lyxiga underkläder från chrisand. Var med du också! Klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen.   ...

Av Ninus - 11 april 2008 15:49

Mor. du väljer ju 'anonym' när du ska kommentera på den nya bloggen. Men fyll i ditt namn i slutet av inläggen så jag vet att de e du. Inga konstigheter..   Tjing ...

Av Ninus - 10 april 2008 12:49

Nu kör jag på blogspot istället. Den här sidan kan ju inte användas som en vettig blogg. Funka inge bra alls.   Se min nya blogg här.    Glöm inte att lägga in den i dina länkar. Tjing  ...

Av Ninus - 10 april 2008 12:11

Här kan man vara med och tävla om ett sött armband: TÄVLING  ...

Av Ninus - 10 april 2008 11:52

Mor: Inte menar du väl att P å jag e lika varandra? Det är vi ju inte. Inte de minsta ju.. hehe..   Nu har jag nyss varit ute å bajsat med Doggen. Ska ner på stan idag å posta lite inbjudan till kusinträff och så ska jag reklamera ett par stövlar so...

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards