Alla inlägg under april 2007

Av Ninus - 13 april 2007 14:32

Yes! Byrån jag tänker inhandla finns på lager. 2 ex. t.o.m Ringde nyss dit och hörde eftersom man vill vara säker på att det finns inne innan man styr upp med låne-bil å skjuts å allt vad det är. Så så fort jag får in lite kontanter för några kommande hårprojekt så jag shoppa upp dom på den byrån.För er som missat att jag e sugen på att köpa bil så vet ni nu det. Har sett många grymt roliga och billiga bilar. Just nu är det en rosa i Gävle som har mitt intresse. En Polo coupé -90. Bes. och skattad för 2 veckor sedan. Allt verkar bra faktiskt. Å så får Fredrik sy rosa bilklädsel åt mig! Kanske en söt BARBIE-logga broderad på ryggstödet. HA! Så fjantigt så det nästan måste bli av!

Av Ninus - 11 april 2007 07:06

Igår var jag ut på Ikea en sväng och skulle kika på soffbord m. Fredrik.Slutade med att jag köpte med mig detta överdrag till soffan min. Kunde inte låta bli!! Ord. pris var 1295:- och jag köpte det för 295:- Sinnessjukt billigt är det. :) Även att de 3 kuddarna följde med. Så nu sitter man med mörk klädsel på soffan. Lite tråkigt på så vis men skönt med ett ombyte :)Nu ska jag bara försöka tvätta upp det i natur som jag har. Får göra det i badkaret kanske. Å så torka i vårat nya stora torkrum. Kalas! :DMen nu är det nog dax att sova en stund.

Av Ninus - 9 april 2007 12:00

Har länge haft behov av en byrå då jag fyllt hallgarderoben från golv till tak. Så nu har jag spanat runt och hittade till slut en superfin byrå på Jysk. Priset är 1199:- Hittade också ett soffbord på Ikea. Måste byta ut det jag har då antikbets och vitt blir tråkigt tillsammans. Priset för ett vitt soffbord är 169:- .Tycker dessutom att vitt är snyggt å cleant. Kommer passa super här hemma hos mig. Ovanför byrån ska jag sätta upp min egengjorda tavla med limefärgade Marimekko-blommor. Den tavlan är nästan lika lång som byrån. Cirka 145 cm lång och 55 cm hög blir den. Sweat! :) Byrån är 153,5 om jag minns rätt. Så jag tar tacksamt emot bidrag till dessa möbler.

Av Ninus - 6 april 2007 06:18

Åhh huvva..Nu har man blitt riktigt förkyld. Å piss va dåligt man mår :/Sitter och dricker kärleks-the och det är rätt skönt i halsen då. Men seriöst, var nyss ute å gick med Struvan. Klockan var inte ens 6am när jag selade på å gick ut :o Helt sanslöst tidigt. Men lätt att sova då luftrören är helt torra å huvudet fullt i gult snor. Bleee..Å öronen kliar hela nätterna så jag kan inte sova..Nu ska jag se nå skit på tv´n. Nå nyhet om några schimpanser. *Untill the day I die*

Av Ninus - 2 april 2007 21:39

Även att löshåret är borta! Satt i 1 år men nu är det så underbart att vara kort igen. Svalkande i nacken må jag lova :)

Av Ninus - 2 april 2007 21:37

Så jah, då är vi i Final!! GO GO GO! Så jävla skönt! :))

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards