Direktlänk till inlägg 20 juli 2007

En Lista

Av Ninus - 20 juli 2007 12:46

KLÄDER

Skor: Favoriter just nu är Vita Reebok freestyle high.Både till vardags och fest! :)

Sneakers: Svarta från Obs!

Jeans: Baggy från Veris. Grymt sugen på Diesel´s Joyze (stavning)

T-shirt: Oj, har inga tischor tror jah :o Jo, en Motörhead som jag har då jag färgar håret. *S*

Underkläder: Kappahl har grymma hipster, annars Lindex å H&M

ACCESSOARER

Väska: Tygväska-Monki, Svart skinnväska i påsmodell-Mallorco, Roxy-fara-och-bada-väska

Plånbok: Brun skinn-Vezzano

Solglasögon: Svarta från Cubus

Klocka:  Axcent och en märkeslös

TEKNIK

TV: Finlux

Stereo: Ingen

Mobiltelefon: Nokia

Mp3: Sandisk

Dator: Compaq Evo N400c (lånad laptop) 

Kamera:   Mobilkameran

BADRUM

Tandkräm: Colgate

Tvål: En blå som jag vunnit på jobbe

Hårprodukt: Kerastase

Parfym: Paris Hilton-Heiress. STOR favorit nu!

Hudkräm: Kroppssmör med coccosdoft

Huvudvärkstablett:Alvedon & Treo citrus

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Aldrig

Öl: Mariestad, Pripps.

Vin:Vitt

Bröd:Polarkaka

Choklad:Lysmelk i lösgodishyllan

Glass:Mexicana (Texas?) tror ja den heter. Med pecannöt.

Säng: Bäddsoffa från ikea

Lakan: Just nu ett beiget som jag fick i julklapp.

Espressomaskin: Nepp

Kylskåp: ??? Orka kolla:)

Porslin: Ikea

FÄRDMEDEL

Bil:Renault 5 GTE

Flygbolag: Det som chartern anlitar

Taxibolag: Åker aldrig taxi

Cykel:Nej

ÖVRIGT

Frisörsalong: Jag själv

Bank: Swedbank

Bensinstation:Net närmaste

Gym: En gång i livet hade jag årskort på Träningsverket.

 
 
Veronica

Veronica

20 juli 2007 14:29

Det e hur lugnt som helst!
Jag har oxå Paris parfymen. Den e verkligen lovely!!

http://ceekay.bloggagratis.se

 
jempa

jempa

21 juli 2007 22:54

dom finns på www.kyssjohanna.se men kostar 290 kr tro jag. Lite smådyrt för en "tråd" känns det som. Men hiimlans söta jU!

http://jempa.bloggagratis.se

 
sanna

sanna

24 juli 2007 16:06

det vart die hard :-) hoppas den är bra!

http://girrlworld.blogspot.com

 
sanna

sanna

24 juli 2007 21:51

den var så jäkla bra, som du sa - den bästa filmen jag sett på länge, han är så jävla macho!!! hahaha :-) den ska jag lätt se igen när den kommmer på DVD :-D

http://girrlworld.blogspot.com

 
Veronica

Veronica

26 juli 2007 11:29

Hihi, d e juh sant! Men varje gång det har ringt har man först inte greppat vad det är som låter, å sen har jag aldrig hittat telefonen.
Kanske måste lägga den brevid sängen, så jag hinner svara nästa gång :D

http://ceekay.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninus - 20 maj 2008 10:19

Jag är med och tävlar om lyxiga underkläder från chrisand. Var med du också! Klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen.   ...

Av Ninus - 11 april 2008 15:49

Mor. du väljer ju 'anonym' när du ska kommentera på den nya bloggen. Men fyll i ditt namn i slutet av inläggen så jag vet att de e du. Inga konstigheter..   Tjing ...

Av Ninus - 10 april 2008 12:49

Nu kör jag på blogspot istället. Den här sidan kan ju inte användas som en vettig blogg. Funka inge bra alls.   Se min nya blogg här.    Glöm inte att lägga in den i dina länkar. Tjing  ...

Av Ninus - 10 april 2008 12:11

Här kan man vara med och tävla om ett sött armband: TÄVLING  ...

Av Ninus - 10 april 2008 11:52

Mor: Inte menar du väl att P å jag e lika varandra? Det är vi ju inte. Inte de minsta ju.. hehe..   Nu har jag nyss varit ute å bajsat med Doggen. Ska ner på stan idag å posta lite inbjudan till kusinträff och så ska jag reklamera ett par stövlar so...

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards