Alla inlägg den 4 december 2007

Av Ninus - 4 december 2007 13:04

Nu har jag precis avslutat en hårförlängning. Ligger i soffan å väntar på att sista tvättmaskinen ska bli klar.


Efter jobbet igår drog jag en 7-minuts solning på negerkompisarna. Efter det knallade jag förbi Daltons o tog nån öl med Patrik som satt där å kikade hockeyn. Spelade lite black jack o slots med lite flyt. Vann en 5-hunka åt P. Så som tack för min tur tog han min öl-nota. :p

Tänkte sedan knalla hem å duscha av mig efter solningen men gick hem med P istället. E mycket skönare väg hem till honom. Dvs, ingen uppförsbacke.

Vi åt lite skinkmacka å drack julmust. :D

Imorse då jag vaknade var jag lite seg i kolan men det blev bättre efter prommisen hem. Synd det är så jekla halt! Säkert därför jag haft så ont i ryggen flera dgr nu. Man går ju å spänner sig när det är halt. Stapplar på som Agda 90 pannor.


Nu är det lunchtravet på 4an å det ska kikas på. Behöver lite V75-tips.


Ciao Bambinos

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards