Alla inlägg den 1 februari 2007

Av Ninus - 1 februari 2007 11:47

Sitter och tänker på de galna tiderna från förr i världen. Tack erika för kommentaren :)Satt på Hårdvallsgatan och åt din mammas goda skinkstek å pärer, flummade på O´bar mest varje kväll, följa mig halva vägen hem osv... Listan kan göras lång, ya´know. *S* Mycket jag avstår från att skriva här å. Annars så knallar det väl på som vanligt. Hade lite festligheter hos mig igår. Tessan & Maggis kom å sjöng lita singstar med mig. Sedan blev det en kortis på D. Spratt i stämbanden efter uppvärmningen hemma. Så det blev Eloise med Tessan och sedan drog jag av en riktig rykare helt själv, WHISKEY IN THE JAR-THIN LIZZY! Den satt som en fläskläpp på D-besökarna! :) Det är f.o.m igår min favorit-låt. Innan hade jag Poison-Alice Cooper.Har inga bilder att blogga upp riktigt än tyvärr. Ev. uppdaterar jag någon annan dag. Ni måste ju få se en stjärna lysa. Idag står ett besök på Ikano på schemat. Ska ut på invigningen och kika lite på Roger P. Får se hur det blir.-Snart utställnings säsong-

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards