Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Ninus - 14 maj 2007 20:30

Yeah, It´s me! :))

Av Ninus - 14 maj 2007 20:09

Ho ho, i holken!

Idag gick jag hem från jobbet 19.15 (2h tidigare) för Struvan var lös i magen tidigare idag. Så jag var lite orolig att han låg hemma å knep..

Men serrö, DET behövde jag inte vara orolig för. Han hade nämligen lackat om mitt kylskåp å min golv-blomkruka när jag var på jobbet...

Öppnade dörren och en fruktansvärd stank slog emot mig. Trodde han varit å käkat ur soppåsen som jag "glömde" framme. Såg att det var skitigt på golvet i v-rummet så jag trodde på sopor.

Klev in i rummet å FULLT AV RÄNNSKITA på golvet. Både i v-rummet, köket och en liten lösklutt i hallen. FY FAN VILKEN STANK!! :S

OBS! Känsliga personer bör kanske inte titta på mitt fina kollage :)


Jaja, var ju bara att börja sanera bäst man kunde då. Stod på knäna å torkade upp den värsta skiten med toapapper å sedan fram med moppa-fan.

Hann inte mer än börja moppa så springer Struvan som en tok till dörren med vidgat rövva-hål. Bara till att hoppa i skorna å RUSA ut!

Sket som en tok på 4 ställen. :/

Kom in och fortsatta skura en andra ggn med nytt å fräscht vatten.

Blev klar för bara en liten stund sedan och satte mig här för å blogga.

DÅ STÄLLER SIG HUNDEN Å DRAR EN SPYA mitt på golvet.
Å den stanken var nog värre än skiten.. Hua Hua.. Blir lite illamående nu när jag tänker på´t.
Jaja, så fram med skurmoppen igen då å städa om hela golvet.

Puh!.

Men nu är det rent och fönstret står öppet på vädring.
Får se hur länge han håller sig innan han ska sketa igen. Hör hans mage bubbla så det blir väl snart en rusning igen.


OBS! Känsliga personer bör kanske inte titta på mitt fina kollage :) DS

Av Ninus - 14 maj 2007 09:20

Blev en sån här tischa.

Ropade in den på ebay.com.  Priset hamnade på ca 160.- med frakt. Nice Price :D

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards