Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Ninus - 3 mars 2008 17:28

  • Vaknat 08.15
  • Surfa
  • Somnade om
  • Surfa resa
  • Rastade hunden 11.00
  • Surfa
  • Lunch från playa 13.30
  • Surfa
  • Rasta hunden 15.00
  • Surfa
  • Middag 17.00
  • Pratat med Patrik
  • Chatta med far 17.25
  • Blogga 17.30

Listan fylls på allt eftersom dagen går..

Av Ninus - 3 mars 2008 17:18

Måste inhandlas innan resan då jag gått å blitt förkyld ju! :(

Har ingen lust att få trumhinnan spräckt pga att örat inte kan tryckutjämna som det ska pga svällda slemhinnor och vätska bakom trumhinnan.

Hoppas det hjälper nu då.


Stödstrumpor är nåt jag också måste ta och inhandla. Blir nog rätt jobbigt för tossingarna att sitta still i 11 timmar :o 

Tur jag iaf fått 3 sömn å 1 insomning av snälla Limpan. Då ska jag iaf kunna sova mesta delen av resan. :D  Blir en ½ insomning då jag satt mig på planet o så får jag se hur jag gör med det andra. Ska ta å testa en halv sömn nu i veckan å se hur länge jag sover på den. Kan vara bra å veta. Har aldrig tagit något sånt så jag vet inte hur kroppen reagerar på´t. Spännande värre. 


Nä, nu börjar jag känna lite värk i bihålorna så nu ska jag ta en vila!


ATJOOO! 

:(

Av Ninus - 3 mars 2008 11:20

Å gud va less man blir. Trodde jag var på bättringsvägen med förkylningen men icke. Idag har det gått tillbaka till skallebank å snora. :( Så nu har jag lagt till Echinachea på min meny och får hoppas det hjälper lite iaf. Vägrar ju flyga med snor i örat. Ajje!

Någon som har koll på 'snorets olika steg' i en förkylning? Började med genomskinligt och idag är det gult å segt.. Hoppas ni antecknar :)

Har för mig att det är smittsamt då det är gult. Någon som har kollen?


Annars så är det väl som vanligt.. *S* Vaknade å tittade ut å såg all denna snö! :o Så dax nu va?! Tokeri-väder säger jag bara. Ska bli skönt att få ligga i Thailand å sola.. aaaa, skööönt!


Nu ska jag se om det behövs en städning av radiatorerna här hemma.


Adjöken.

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards