Alla inlägg den 7 april 2008

Av Ninus - 7 april 2008 21:34

Hittade en jättefin kortklänning på Carlings i söndags!
Men tyvärr har inte Nina nå peng så den kunde hon inte handla! :(
Jempa tyckte synd om mig och t.o.m funderade på att köpa den till mig. Tror hon också tyckte den va lite söt.

Kostade 499 bananer! Rätt dyrt men så e det ju på Carlings.

Skulle vara kul å ha den på fredag då Sus å jag ska ut å svira.


Men jempa, vad har man för skor till den då?


Åååhhhh, Nina vill ha peeeeng! :( *gråta*

 Fast okej, jag har iaf en pojkvän och det är nästan bättre än alla pengar i världen. :)


Men om alla bekanta som läser detta lägger 50-100.- var så kan jag handla den ju :) Ja, tack! :D 

Av Ninus - 7 april 2008 14:52

Å hur roligt väder har vi i Sundsvall idag då? Bara bajs skulle jag vilja kalla´t.


Nån som vet om något ledigt jobb till mig? Är faktiskt intresserad av det mesta. Gimme!


Ska snart kila ner på 2 negerkompisar. Blir en 18 i ligg idag tro jah. Nya rör har jag sett så då måste man passa på. Men vidrigt att LIGGA tycka ja. Var länge sedan jag gjorde det. Har stått i 1 år nu och kom precis å tänka på hur äkkla det är att ligga :/ Har inte brytt mig om det förrut men nu när jag tänker efter. brr..


Blir till att jobba efter solningen å. Kör till 21 som vanligt. Ångrar mig grymt att jag inte jobbade på Aveny i helgen. Hade ju gett bra med slantar de. Aj ja. Får hoppas att ja får jobbe där te helgen då. Kan va skönt med en slant. ja tack!


Nu ska jag fortsätta leta mitt ljusrosa nagellack :P

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards