Direktlänk till inlägg 14 december 2007

Trubadur

Av Ninus - 14 december 2007 16:43

Igår åkte jag ner till D och överraskade P som var där å hade käkat. Han stod med jackan på å va precis på väg hem! :o Men så kom ju jag så då var det bara att klä av sig igen.. :)

Vi drack några öl å kikade på 'Bengan' som var torsdagens trubadur. Han va helt OK. Så på turbadur-torsdagar går jag fler gånger. Det var en annorlunda känsla och väldigt mysigt. Vet iofs inte om det berodde på sällskapet eller trubaduren. *S*


Just nu sitter jag o väntar på att klockan ska bli upphämtning av Sus. Ska hem till henne å fixa hennes lugg å sedan upp till Daniel för fotografering av Sus m. fam. Så får jag alltså klämma lite på Teija också! Kalajsers.

Men först måste jag kila in på grillen å köpa mig nå mat. E jättehungrig i magen.


Annars så är allt som det brukar.. Har iaf fått upp LCD-tvn som jag fick av papi! Den står på byrån och det funkar jättebra. Har fått dra sladdarna vid tröskeln å tejpat provisoriskt med bruntape. Känner jag mig rätt så blir det nog inge annat än tape i fortsättningen heller. heheh..


Åh, nu ringde Sus, hon är på väg hem med Lillskruttan. Sedan kommer hon å plockar upp mig. Dääääoooo..


Kram å nyp i stjärten!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninus - 20 maj 2008 10:19

Jag är med och tävlar om lyxiga underkläder från chrisand. Var med du också! Klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen.   ...

Av Ninus - 11 april 2008 15:49

Mor. du väljer ju 'anonym' när du ska kommentera på den nya bloggen. Men fyll i ditt namn i slutet av inläggen så jag vet att de e du. Inga konstigheter..   Tjing ...

Av Ninus - 10 april 2008 12:49

Nu kör jag på blogspot istället. Den här sidan kan ju inte användas som en vettig blogg. Funka inge bra alls.   Se min nya blogg här.    Glöm inte att lägga in den i dina länkar. Tjing  ...

Av Ninus - 10 april 2008 12:11

Här kan man vara med och tävla om ett sött armband: TÄVLING  ...

Av Ninus - 10 april 2008 11:52

Mor: Inte menar du väl att P å jag e lika varandra? Det är vi ju inte. Inte de minsta ju.. hehe..   Nu har jag nyss varit ute å bajsat med Doggen. Ska ner på stan idag å posta lite inbjudan till kusinträff och så ska jag reklamera ett par stövlar so...

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards