Alla inlägg den 1 augusti 2007

JAG

Av Ninus - 1 augusti 2007 22:46

Skytten (23 november - 21 december)Föränderlig och Positiv

Nyckelord: Vidsträckt, djup och frihetsälskande
Färg: Ljusblått
Metall: Tenn
Stenar: Topas

Anpassningsförmåga, utvecklingsförmåga och ståndaktighet. Tolerant och vidsynt. Gillar inte detaljer, vilket kan göra att han uppfattas som ytlig och sorglös. Frihet är en livsförutsättning, både kroppsligt och själsligt. Har drift att utforska, motionera och älskar utmaningar. Lätt att känna tristess, vilket gör att han verkar rastlös. Lättlärd och filosofiskt lagd. Gladlynt, "den ständiga optimisten" Mångsidig och skarpsinnig, men i och med oviljan för detaljer blir han oftast en dagdrömmare. Älskar att resa och upptäcka nyheter.

Lämpliga yrkesval: Alla där ett välutvecklat intellekt kommer till nytta, ex. Lärare, advokat, präst, filosof, författare, eller yrken med anknytning till djur
Fysiska kännetecken: Slank liten näsa och snäll mun
Känsligaste kroppsdel: Höfter och lår



Oj oj, verkligen rolig läsning då i stort sett ALLT stämmer in på mig!

Av Ninus - 1 augusti 2007 11:53

Det är otroligt! Jag har ett monster i min säng..å han heter Struvan. :p


Han är snart en veteran å då ska vi ut på utställningar...igen! Ska bli SÅ roligt. Ska bli kul å se om han kan bli SuCH som gammal gubbe. Iofs e han ju veteran redan idag men enligt SKK så är inte utställningshundar det förrän 8 år. HALLÅ BA LÅBA, en GD har ju snittåldern på 8 år. Lixom lätt å dra med sig en halvdö hund i ringen. :o Lite orättvist kan man ju tycka. Alla gigantiska hundar borde få dispens!

Men iaf, min pärla kommer leva tills han blir 11. För det har jag bestämt :)


Nu ska jag vinka solen bye bye för snart kommer paps med min lagade persienn! YIPPIE! No more sun!


-Peace to the world from the New Kids On The Block-

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards