Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Ninus - 21 augusti 2007 21:58

Wiieee, nu har jag beställt en svart jacka i fuskskinn.. Ja, precis.. exakt en sån som sis har köpt.. hehe.. Var helt slut i stan och hörde av Sus att dom nu finns på hm.se ! Hur bra e inte det då! Så den ska komma under vecka 35 stod det. Trevlans värre.


Nu har jag iaf äntligen helg och det är samma sköna känsla varje vecka. Man kan inte få för lite fritid. Jag lever inte för att jobba ja. Prioriterar fritid mer än pengar så de så!


Nu ska jag städa undan lite här på bordet ifall man får främmande. :P


ADJÖ

Av Ninus - 21 augusti 2007 10:02

Fick idén till detta kollage av syster.

Hoppas att ni kanske skulle vilja hjälpa mig välja motivet som passar bäst på mitt nya VISA. :)


Upp till vänster: Jag och bästisen Sus :) Hon får gärna vara med på mitt VISA.

Upp till höger: Jag på partyhumör? :)

Nere vänster: Jag å sis med feta brillor.

Nere höger: Jag som fågelholk. Kanske förvånad över att jag fortf. har pengar på kortet.haha


Så, vilken tycker ni? Eller ska jag vänta å försöka fota en bättre bild? 



Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards