Alla inlägg under augusti 2007

Av Ninus - 20 augusti 2007 13:52

I helgen blev det en impuls-föris hos mig med Slangen och Tias. Sedan drog vi ner te Espan där Tias å jag sjöng brallan av folkä + att jag hade en styrdans-kurs med honom. Det gick väl så där. ;) Roligt hade vi iaf!


Till helgen är det Open Trot på Bergsåker och det är ju en självskriven händelse för oss Sundsvallsbor. Har för flera veckor sedan börjat informera de ovetande (inflyttande sundsvallsborna) om detta så förhoppningsvis blir vi ett glatt gäng.

På pack-listan står följande:

  • Fällstol
  • Filt
  • Solbrillor
  • Penna
  • Nå gott att äta
  • Starköl
  • Paraply
  • Kontanter

Hoppas på bra väder så man får lite extra trevligt.

Ska ta och kika på hur startlistorna ser ut så här långt. Har inte en blekaste aning om hur lätt/svår-spelat det kommer bli. Går iaf ihop med Sus så vi har råd med fler rader. Bara å hålla tummarna på 7 rätt!



Av Ninus - 15 augusti 2007 12:01

Var meningen att det skulle bli en trevlig kväll med vin å snacks innan utgång. Tyvärr sket det sig så nu e jag på jakt efter nytt sällskap. :)

Är faktiskt liiite tärt att gå ut själv men oftast så hittar man ju på någon man känner. Dock kan det ta x antal timmar å ibland hinner man bli less på å vänta.

Får se hur det blir i afton... e bra sugen på å dra av en 'Material Girl' ikväll.

Den som lever får se.


Annars så är allt fint, det knallar å går som dom säger.

Har köpt mig en fotpump så nu kan jag börja köra runt bilen igen.
Ska försöka få hit sis i helgen så jag kan tvätta av den. Behöver vara två då -En som tvättar å en som står i köket å håller trädgårdsslangen på plats! :)

Rätt bra när man har möjlighet att tvätta bilen hemmavid. Lite billigare så.


Nä, nu ska jag stänga ner här en stund och invänta hårfrämmandet.


Adjöken

http://www.youtube.com/watch?v=QOFZ9y4WLVc
Av Ninus - 12 augusti 2007 05:32

My perfect match är:


David !
Du kan själv göra testet här.



Av Ninus - 8 augusti 2007 21:13

Nu bär det av ner på Daltons.. Men just ! Måste äta lite falukorv.. E jättehongrig..

Av Ninus - 7 augusti 2007 11:10

Anders är singel! :)


Dax att lägga in stöten då kanske ?

Men hur? :o


















Blev inget vin igår på jobbet. Fanns inget. Blev två skraplotter iaf och vinst på båda..hehe..  

Ska finnas vin där ikväll iaf så jag får hoppas på det då.


Verkar iaf ha ordnat sig med 'you know who'.  Är bara lite körigt den här veckan så vi får se vad som händer nästa.


Inatt drömde jag att jag var gravid med en son. Å kejsarsnitt skulle jag ta å var överlycklig över det! Yeyyy..


Nu steka burgare .. 





Av Ninus - 6 augusti 2007 13:42

Var helt tyst igår, fick ingen kontakt i lördagsnatt heller..Visste inte riktigt vad det var som hade hänt, tills för en timme sedan. Hade visst sagt nå´t i stil med att 'Vi klipper här'. Oups..

Försöker trixa ihop något och väntar nu på svar. Nervös mage!


Ikväll är det iaf jobb igen och jag ser faktiskt fram emot det. Kör Mr.Music igen och det funkar kalas! Så förhoppningsvis får jag med mig en flaska vin hem ikväll. Vore ju trevlans det. Kan jag köra en en-mans-fest.. :) Eller inte! Ska nog spara den till helgen eller onsdag.


Aj ja, nu ska jag hoppe in i duscha..

Adjöken Fröken 

Av Ninus - 3 augusti 2007 15:44

Dagen började med en prommis med doggen och sedan de vanliga timmarna framför 'lappen'.
Runt 11 drog jag mig ner på stan, köpte bananer, solade och mötte Kia utanför Ströms Zoo. Hon ställde upp med taxiverksamhet så jag kunde köpa hundmat. TACK!

Kom hem lagom mör efter solningen så det blev en 30min vila. Eller ett försök till det iaf. Se tidigare inlägg.. iack


Efter hårfärgningen ringde jag Limpan och surrade närmare 1 timme med henne. Trevligt trevligt. Vi surrade en hel del om Open Trot och gårdagens V-65.


Runt 21.45 kom K förbi och vi tog ett glas vin. Blev sugen på mer så vi drog ner på Dallan en snabbis. Blev 2 öl där å sedan hemöver igen. Skönt att bo nära stan! :) Då kan man impuls-shoppa om man får suget. Great!


Vaknade lite mör i kolan men inget som inte ett par glas vatten kan bota.

Sov en sväng och nu har jag tvättis till 18.00

Får se vad som händer i afton. Ev. kilar jag ner till Sis å Dejvid å kikar film å provligger deras nya säng! Eller så sitter jag hemma å klappar vovven på magen :)


'great balls of fire'



Av Ninus - 2 augusti 2007 16:24

Sitter med mellanbrun färg i huvve nu. :)

Var inte länge sedan jag färgade men då med Mood och det är nu borta. Det va ju det sämsta på grått hår!! :o *S*

Så nu är man tillbaka på det gamla vanliga märket igen.


Försökte sova en stund förrut men gick inte! Varje ggn jag slumrade till började Diesel smaska å slicka sig runt munnen! Kunde ha satt en näve i fejset på han!

När han efter 17 smaskningar & väckt mig lika många ggr så gjorde jag ett sista försök. Då bytte han ställning å la nosen vid min kind och drar av en gäsp så världens morgon andedräkt slår emot mig! Jag trodde jag skulle SPY! 

Fick fläkta med täcket allt jag kunde för att få tillbaka ren luft.

Iaf, DÅ gav jag upp å sitter nu här färgar håret istället.


Diesel drömmer så sött nu. Tror fan deh, grrrr..! >:/ 

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards