Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Ninus - 10 januari 2008 10:56

Yääääähaaa!

Idag kommer Patrik heeeeem.. Sweeeeet! Please pinch me, I think I´m  dreaming :p

Men innan det bär av till honom ska snälla Saris hjälpa mig å frakta hundmat. Vi ska också hinna med en solning. Trevligt med våra små dejter, tycker ja.

Å så ska jag givetvis klämma in nån hundrastning där mellan allt å.


Men nu står det helt still i knoppen, vad ska man blogga om då? Är rätt tärt att komma på vettiga saker å skriva...varje da!


Väntar iaf fortfarande på Modo-grejjerna som jag å El Stumpo beställt! Ska iofs ta 1 vecka stod det på sidan men va tusan, man kan väl få det lite tidigare. :) Beställde i förrgår så jag kanske e lite VÄL optimistisk nu. *S* 

Vore iaf kuligt om vi fick dom innan tisdagens match!

HEJJA HEJJA HEJJA HEJJA!!

MODO MODO MODO MODO!!

Tror vi tar hem det i år igen, vore ju sååå jäkla skönt!


Nä, nu är det ju tvättis på schemat!


Ciao Bambinos 

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards