Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Ninus - 23 januari 2008 15:58

Struvan å jag ligger i sängen å äter Marabou Digestive :)

Av Ninus - 23 januari 2008 13:15

Vad ska man blogga om idag då? Kör det vanliga rejset så brukar det släppa efter ett tag.

Har iaf nyss ringt å beställt mat från playa. Deras Spagge A La Papa e fan bäst i världen! Yummie :p!

Blev en ostburgare också annars skulle jag inte fått de utkört.


Sis, kommer du ihåg cp´t i stockholm då? Han som inte hade växel. Vilken apa! Dax att åka ner dit snart igen kan man tycka. Lite liten peng nu men fram mot våren kanske.


Jo onsdag idag jah. Var meningen jag skulle ut med Annika en snabbis idag men hon ska på dejt så jag blir allt själv..som vanligt.. ;) Blir nog hemma tror ja. OM ingen annan hör av sig. 


Har tvättis idag också och blev otroligt chockad över hur lite tvätt jag hade ! :o Jag som inte varit hem å tvättat på nästan två veckor tror ja! Men kom på att jag körde en maskin hos P i onsdags. Så, inte så konstigt att det va lite i tvättkorgen. :)


Nu ska jag ta på en tischa så man kan va snabb på dörren när maten komme.


Adjöken till kröken 

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards