Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Ninus - 25 januari 2008 15:19

Drar en liten bloggning i väntan på att golvet ska torka.

JA, stämmer bra, Nina har städat.. *S* Gjorde en groving nyss med disk, sug å skur. Var lite kletigt runt matskålen å jag vill ju att han ska ha det fint å fräscht imorgon då han firar sin 7-års dag! Lillen min :)

Tror inte att det kommer nå 4-benta iaf. Ifjol var ju Fia här å firade med en burk VOV men hon finns inte mer :(
Så jag får göra mitt bästa för att han ska ha en mysig dag.. Vi ska försöka vara ute mer än vanligt, äta grisöra osv. :) Blir säkert bra det.

Kanske moster Jenny vill komma med lite muffins å en tuggis? Kan Nina gö kaffe å så. Kan vi gå ut å busa lite i snön OM den ligger kvar. 


Men fy vad det luktar nygjort kalhygge här inne. Måste vara parketten ju. Äckligt. :/


Nu damma duken.  

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards