Alla inlägg under januari 2008

Av Ninus - 7 januari 2008 21:49

Lätt vinst ikväll mot Djurgården! Sätt dit dom bara!
Filurar på att gå på Timrå-Djurgården på lördag bara för att hejja på DIF! *ironi I like* Men blir nog att jag o Patrik sitter på dallan istället. HEJJA HEJJA DIF!


På tisdag väntas Modo-match mot Mora och den tänkte jag se med DIG ERIKA! :) Bara så du vet..


Nu ska jag gosa med Struvan å vänta på telesamtal från Patrik..


Go afton!

Av Ninus - 6 januari 2008 11:36

Modo modo modo Modo modo modo Modo modo modo Modo modo modo Modo modo modo Modo modo modo


Såååå jäkla bra!


Sätt dit skit-timrå! :D

Av Ninus - 6 januari 2008 11:03

Provade det nya solstället Bling nu i veckan å maken till SKIT har jag inte varit med om. TOTALT VÄRDELÖST! Kommer inte sola där nå mer iaf. Stod i Ståsolariet i 11 (!) minuter men hände inte ett jota!

Så imorgon blir det två bleka för jag är en blek nu. :/


Annars så är det kalajsers. Har bott hos Patrik hela veckan eftersom jag varit hundfri. Kom nästan precis hem. Å upptäckte till min fasa att jag glömt mobilladdaren hos honom :o Så jag måste dit nån dag till veckan å hämta den. Tråkigt. Speciellt eftersom P inte kommer vara hemma förrän på torsdag.


Nyår var väldigt bra iaf. Satt hemma hos P å käkade å drack Asti fram till 22-tiden då vi stegade bort till Jempa. Där blev det guitar Hero å Wii Sports.


Oj, nu måste jag på huset... :S 

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards