Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Ninus - 3 februari 2008 20:42

LÖRDAG 2/2

Swedbank-Arenan var grym! Hade de bästa platserna. Kände nästan svett-doften från Modo-bänken. SÅ GRYMT! ;)

Gick lite sämre med spelandet men det hade jag redan anat så det va ju ingen tung förlust direkt. Huvudsaken e alltid att vi ligger ovanför Timrå! :D


IDAG 

Imorse vid halvnio-hugget for Patrik på bortamatch till Mora å jag låg kvar å sov en stund i sängen. Vid tio gick jag in på stan för att hämta doggen. HALT ! Kul att ha hund i det här föret då! Uscha..

Har inte fått något vettigt gjort idag. Kikade på sophögen i köket men den ville inte ge med sig å springa å slänga sig. Spelade ingen roll att jag försökte stirra ut dom. 

Har plockat lite på bordet & vikt in lite kläder som jag haft i väskan 1 vecka hos P. Blir lite 'baglady' varannan vecka då jag bor hos honom. Tärt att släpa med sig allt men så är det ju. :)


IMORGON 

Blir jobb imorgon. Hoppas att föret har gett med sig lite så jag överlever busbacken :o



NU 

TV! 

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards