Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Ninus - 18 februari 2008 21:43

Nu har det varit bekräftat ett tag och jag går ut med det här på bloggen.

New kids On The Block är tillbaka! Hur hårdrock är inte det då? :) Inte så värst kanske men det känns så.

www.nkotb.com

Hoppas att jag får med mig lite folk till Globen OM dom nu kommer tillbaka dit.


Nå ja, har gjort ett pass på jobbet och det gick bra. Fick med mig en vinare och 3 skraplotter hem. Total vinst på lotterna blev 15.- Grymt!

Så nu ska här handlas mat *S*


Imorgon är det intressant match i Timrå-Modo. Blev erbjuden att åka å kika matchen men var tvungen att tacka nej! Fatta! :o Måste ju jobbe å tjäne pengen. Blir nog en sväng förbi dallan å kika där istället.

Hoppas jag kan följa med nästa gång istället. *ler de sötaste* :)


Nu blir det en halkig bajsprommis runt Haga-kvarteret.


Ps. Jag har bara två vänsterhandskar. Vart är högerhandskarna? :o DS

Av Ninus - 18 februari 2008 13:33

Nu börjar det dra ihop sig till resan. Vill du ha löshår så är detta en bra tid att göra det på. För när jag väl åker så är det inte så säkert att jag återvänder ;) Kommer säkert trivas så mycket så jag blir kvar.. hehe.. I Wish!.


Men iaf, extensions. Adda mig på msn för mer info: lipp@318.nu




Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards