Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Ninus - 10 februari 2008 10:44

Ja, då var första passet som rock-idiot avklarad och det kan summeras med ett enda ord:


ÖVERLÄGSET!


Var så grymt kul och tiden bara rann iväg.

Ok, fick jag lite ångest då garderoben började bli 'full' å jag tänkte på att alla jackor ska tillbaka ut också.. Puh.. Men det gick så bra så. Nina gilla!

Högt tempo och lite skakig var man allt. Men kaffe, läsk å red bull hjälpte till. :)

Skönt för självförtroendet var det också. *S* Jag skulle bli bjuden på drinkar, jag var OTROLIGT VACKER och många som kände igen mig...från Dallan. :) Sen att dom sa det för att dom var 'lite runda under fötterna' har ju mindre betydelse. Kul iaf. :D

En av vakterna: 'Men va i tusan, är det DU? Du som sjunger så mycket!'

Det var jätteroligt iaf och jag känner att jag trivs jättebra i den miljön. Snygg skjorta fick ja ha å ;)


Nu har jag lämnat D på Navet och har krypigt ner under täcket igen. Hade otroligt svårt att somna imorse. Var så uppe i varv så det gick bara inte. Vet inte hur mycket jag sov. Drömde om garderoben hela tiden. Å så upp kl 9.50 för att kila ner med D. Så jag har kanske fått mig en 3 timmars sömn. Ska ta ett par till nu om det går.

Efter 19-hugget ska jag knalla bort till sötisen min! Packa väskan å knalla bort. Får se om jah 'bor' där hela veckan eller bara nån dag.


Nu är det alpint och sedan nanna.


Tjong Fjong

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards