Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Ninus - 21 februari 2008 21:49

Nu ligger vi tvåa i tabellen! Hejja hejja hejja.. vart tog timrå vägen då? *spanar neråt med stjärnkikaren*


Nu tar vi dom , nu tar vi dom.. hej hååå.. Slutspelet snart!!  

Av Ninus - 21 februari 2008 19:59

Detur har ställt in resan pga för lite bokningar..


Så nu är det bara att söka vidare,, 

Av Ninus - 21 februari 2008 11:45

På lördag är det jobb igen! Sweet! Nina blir glad av det jobbet. Tycka e roligt. :)

Skulle önska  att jag finge jobba där varje helg men man får vara glad åt det lilla. Å att få jobba med Alex blir ju grymt de..*S* Även Yvonne skulle jobba, så då får ja träffa henne för första gången. Kan ju bli trevligt. Prata lite häst osv. ;) Dä gilla Nina. 


Annars så e det väl som man förtjänar. Den ömma tanden har börjat grina lite nu. Fatta om jag måste börja rotfylla i thailand! :o Vore ju min tur de! Eg. skulle ja be Roosan öppna den innan ja åker så trycket släpper lite. Men det finns ingen päng till sånt nu ju. Blir till att köpa med ett paket alvedon! Det KAN funka.. Eller testa den nya tabletten EOX. Nån som vet om de fonka?


Nu ska jag gö nå annat. Får se vad som händer i afton. Om jag kör nån timme på jobbet eller om jag går å sola.. hehe.. Svårt val :)


Tinga Tjonga Tjej..HEJ! 

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards