Alla inlägg den 20 februari 2008

:o

Av Ninus - 20 februari 2008 13:52

From the Nation :
Thailand issues tsunami alert
Thailand's disaster warning centre Wednesday issued a tsunami alert for the resort of isle of Phuket and five nearby provinces, following a 7.5-magnitude quake off Indonesia's Sumatra island.

I hear people are being moved away from the beaches in Patong..



Ja, vad ska man säga.. :o Ta med flytvästen kanske? :/ 

Av Ninus - 20 februari 2008 10:36

Vet inte vad som hänt med mig men känner att jag måste blogga. Fick ett sånt otroligt blogg-sug nu. Kan de vara resfeber...redan?!?
Vet inte om vad jag ska blogga men bara skriva av mig kanske räcker.

Har nyss varit å laddat maskinen med två tvättar. Har två omgångar kvar sedan e det klartt.


Till lunch idag blir det falukorv å mos. Å till middag e det blå kiosken. E grymt sugen på de kan ja lova :p En kyckling med lök o purjolök !


Skulle fixat så jag får lite fler bilder här å..

Av Ninus - 20 februari 2008 08:34

Vi pissa på dom, pissa på dom, tjalalalalaaa!

Har ni hål i klubborna eller? ;)

Riktigt dåligt match från Timrås sida alltså..

Rättvis seger. :)


Räddningarna från Zacke var underbara och det måste ju nästan bli ett frimärke.

Hoppas att det inte blev så allvarligt med foten så han kan få stå nästa också!



Ja, det var allt...



-Det börjar lukta guld-

Presentation

Omröstning

Drömresmålet?
 Thailand
 Mexico
 Jamaica
 Las Vegas
 New york
 Australien
 Mallis
 Italien
 Stöde
 Antarktis
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards